اس ام اس و جملات عاشقانه11
 
عشق من
دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:, :: 7:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : مهرداد       

گاه سکوت یک دوست معجزه میکند و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست                                           این عشق نیست که 2نیا را می چرخاند, عشق چیزی است که چرخش آن را ارزشمند میکند.                            دلخراش است که عاشق به مرادش نرسد در پی عشق بسوزد و به یارش نرسد                                                 " من نه عاشق بودم ، نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و یک حسه غریب ، که به صدعشق وهوس می ارزد .....!!!! "

......................
یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن

...................
از من نخواه ببخشمت


هرگز نمیبخشم تورو


حتی اگه ببخشمت


خدا نمیبخشه تورو

 



نظرات شما عزیزان:

Atieh
ساعت15:55---25 اسفند 1389
Salam.karet harf nadare vebet mahshare...bahet tabrik migamomidvaram movafagh bashi

Atieh
ساعت15:55---25 اسفند 1389
Salam.karet harf nadare vebet mahshare...bahet tabrik migamomidvaram movafagh bashi

محمد
ساعت19:22---8 اسفند 1389
عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

مهدی
ساعت9:46---14 بهمن 1389
سلام دوست خوبم
لذت وبلاگ نویسی را با جهان 01 تجربه کنید
از امکانات جهان 01 تعجب خواهید کرد !!
قابلیت انتقال تمامی مطالب شما به جهان 01
هم اکنون وبلاگ حرفه ای خود را ثبت کنید
http://W01.ir


پسر آزاد
ساعت23:01---13 بهمن 1389
درود

بلاگ قشنگي داري. منم يه دفتر شعر ايجاد كردم. خوشحال ميشم بهم سر بزني

پسر آزاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس loveman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 10480
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید

Best Cod Music

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس